Garip Ada Çözüm

Garip Ada Çözümü

Garip Ada, Eyezmaze tarafından geliştirilen ve 2007 yılında yayınlanan bir flash oyundur. Oyun, bir adada mahsur kalan bir kahramanın, adadan kurtulmak için çeşitli bulmacaları çözmesini konu alır.

Oyun, dört bölümden oluşur. Her bölümde, kahramanın farklı yetenekler kazanması gerekir. Birinci bölümde, kahramanın koşma ve zıplama yeteneği vardır. İkinci bölümde, kahramanın uçma yeteneği vardır. Üçüncü bölümde, kahramanın su altında yüzme ve nefes alma yeteneği vardır. Dördüncü bölümde, kahramanın ateş etme ve patlayıcılar kullanma yeteneği vardır.

Oyun, oldukça zorlayıcı ve kafa karıştırıcı bulmacaları ile bilinir. Bulmacalar, genellikle basit gibi görünse de, onları çözmek için dikkatli gözlem ve dikkatli düşünme gerekir.

Garip Ada Çözümü – Bölüm 1

Bölüm 1, oyunun başlangıcını oluşturur. Kahraman, bir adada mahsur kalmıştır. Adada, bir kule ve bir evin olduğu bir köy vardır. Kahramanın amacı, kuleye tırmanarak adayı terk etmektir.

Kahraman, kulenin tepesine ulaşmak için aşağıdaki adımları takip etmelidir:

  1. Köydeki evin içine girin.
  2. Evdeki yatak odasına gidin.
  3. Yatak odasındaki sandığın içinden bir anahtar alın.
  4. Anahtarı kullanarak evin dışındaki kilitli kapıyı açın.
  5. Kilitli kapının arkasındaki tepeye çıkın.
  6. Tepedeki kulenin içine girin.
  7. Kulenin tepesine tırmanın.

Garip Ada Çözümü – Bölüm 2

Bölüm 2, kahramanın uçma yeteneğini kazanmasını konu alır. Kahraman, bir uçan adanın üzerine düşer. Uçan adanın üzerinde, bir kule ve bir tapınak vardır. Kahramanın amacı, kuleye tırmanarak adayı terk etmektir.

Kahraman, kuleye tırmanmak için aşağıdaki adımları takip etmelidir:

  1. Uçan adanın üzerindeki kulenin tepesine çıkın.
  2. Kulenin tepesinde, bir anahtar bulun.
  3. Anahtarı kullanarak tapınağın kapısını açın.
  4. Tapınağın içinde, bir ateş topu bulun.
  5. Ateş topunu kullanarak uçun.
  6. Kuleye tırmanarak adayı terk edin.

Garip Ada Çözümü – Bölüm 3

Bölüm 3, kahramanın su altında yüzme ve nefes alma yeteneğini kazanmasını konu alır. Kahraman, bir su altı şehrinin içine düşer. Su altı şehrinin içinde, bir kule ve bir labirent vardır. Kahramanın amacı, kuleye tırmanarak adayı terk etmektir.

Kahraman, kuleye tırmanmak için aşağıdaki adımları takip etmelidir:

  1. Su altı şehrinin içindeki labirentte ilerleyin.
  2. Labirentin sonunda, bir anahtar bulun.
  3. Anahtarı kullanarak kuleye giden kapıyı açın.
  4. Kuleye tırmanarak adayı terk edin.

Garip Ada Çözümü – Bölüm 4

Bölüm 4, oyunun son bölümünü oluşturur. Kahraman, bir uzay gemisine girer. Uzay gemisinin içinde, bir kule ve bir bilgisayar vardır. Kahramanın amacı, kuleye tırmanarak uzay gemisini çalıştırmak ve adayı terk etmektir.

Kahraman, uzay gemisini çalıştırmak için aşağıdaki adımları takip etmelidir:

  1. Uzay gemisinin içindeki bilgisayarı etkinleştirin.
  2. Bilgisayarda, bir kod girin.
  3. Kodu doğru girdiğiniz takdirde, kulenin tepesine ışınlanacaksınız.
  4. Kulenin tepesinde, bir anahtar bulun.
  5. Anahtarı kullanarak uzay gemisini çalıştırın.
  6. Uzay gemisine binerek adayı terk edin.

Garip Ada Çözümü – İpuçları

  • Oyunda, her bölümde farklı bulmacalar vardır. Bulmacaları çözmek için dikkatli gözlem ve dikkatli düşünme gerekir.
  • Bazı bulmacalar, basit gibi görünse de, onları çözmek için biraz zaman ve çaba gerektirebilir.
  • Oyunun bazı bulmacaları, oyuncuların yaratıcı düşünmesini

Yayımlandı

kategorisi